Ekonomiczne rekordy ruchu obrotowego należą do szeregu, które mają limit, który może być wykorzystywany w sposób ciągły. Po spłacie konta, limit kredytowy jest odzyskiwany przy pierwszym przejściu.
Niemniej jednak, gdy zaliczka przekracza 9 miesięcy i około dnia po roku od zakończenia roku, w którym firma korzysta z technologii reklamowych, z pewnością zostanie wystawiony nowy BIK. Może to być płatne, jeśli chcesz, aby HMRC ze względu na wsparcie, jakie może wprowadzić w firmie, w ramach P11D dla dyrektorów.
Konsekwencje obowiązku
Istnieje wiele sposobów obciążania świadczeń za każdym razem, gdy potencjalni klienci otrzymują dochód z programu. Na przykład, są oni narażeni na BIK i muszą wykazać się kredytem w formularzu P11D (wraz z alternatywnymi wygranymi w programie i ubezpieczeniem zdrowotnym). Wysokość zgromadzonego BIK rozpoczyna się od debetu. Na przykład, za każdym razem, gdy właściciel pożycza 20 000 funtów w ramach pomocy w wysokości kilku procent rocznie, prawdopodobnie otrzyma 5190 funtów z BIK.
Za każdym razem, gdy szef ma nieuzasadnione zapotrzebowanie na firmę (5% lub więcej kontraktów terminowych), z pewnością powinien założyć konto BIK i obciążyć je debetem. Należy jednak pamiętać, że BIK jest ważny tylko wtedy, gdy konto utrzymuje się przez ponad miesiąc. Jeśli debet zostanie spłacony w ciągu miesiąca, wówczas nie ma BIK.
Za każdym razem, gdy uzasadnienie postępu wsparcia pozostaje na minusie przez siedem tygodni, należy zwrócić część z działu kadr firmy, aby uniknąć opłaty korporacyjnej poniżej 0,455 CTA w tym roku. To jest tzw. „opłata zaliczkowa”. Łączy się ona tylko z kredytem, jeśli chodzi o uczestników, którymi zazwyczaj są dyrektorzy firm w pobliżu usług. Mogą wystąpić opłaty za darowizny pieniężne (IHT), ale ulga pojawia się w momencie, gdy zaliczka jest wypłacana w kręgosłupie po śmierci osoby. Aby uniknąć tych opłat, zaleca się, aby po prostu zwracać należności i inicjować spłatę online, aby uniknąć wyłączenia z usługi.
Preferencyjne przerwy
Zaliczka preferencyjna to rodzaj zaliczki, która oferuje lepsze słownictwo niż kredyt korespondencyjny. Do jej zalet należą niższe opłaty, bardziej przystępne ceny i elastyczne dni rozliczeniowe. Mogą one również udzielać dodatkowej pomocy firmom, w tym kupującym domy w określonych godzinach, byłym żołnierzom i osobom z różnych zawodów. Ponadto, kredyty dyskryminacyjne mogą mieć mniejsze wymagania kwalifikacyjne.
Jeśli chodzi o wykorzystanie podatku, wszelkie preferencyjne korzyści są traktowane jako korzyść w rodzaju (BIK) i muszą być częścią wynagrodzenia pożyczka 200 zł dla zadłużonych pracownika. Kwota jest zazwyczaj naliczana na podstawie ustalonego okresu rozliczeniowego i odzwierciedla odsetki, które zostały poniesione, jeśli nie przyniosły one żadnych korzyści Tobie i Twoim pracownikom. Faktyczna kwota jest następnie odliczana od nadwyżki podatku pracownika, PRSI, które należy odprowadzać do USC.
Dyskryminacyjne „tokeny” mogą przybierać różne formy, na przykład być wykorzystywane do produkcji części, zakupu samochodów i inicjowania tradycyjnych transakcji. Mogą być również wykorzystywane do pozyskiwania projektów dotyczących wydajności rolnictwa i energii elektrycznej. W zależności od sytuacji, Twoje preferencyjne „tokeny” pokrywają prawie dwieście procent kosztów pracy.
Te plany nie są wykorzystywane wyłącznie przez pożyczkobiorców, ale mogą mieć również charakter terapeutyczny dla systemu finansowego. Są one często wspierane i obsługiwane przez rząd, a ponadto zapewniają pewną liczbę korzyści, które mogą pomóc w zwiększeniu stabilności finansowej osób i rozpoczęciu wielu nowych działalności. W przeciwieństwie do tradycyjnych pożyczek, preferencyjne „tokeny” są zazwyczaj przyznawane osobom o niskich dochodach i rozpoczynającym nowe życie.
Leczenie podatków dochodowych
W przypadku każdego obciążenia kontroli nad „tokenami”, jeśli chcesz, aby dyrektorzy byli produkowani, istnieje szereg elementów, które należy udokumentować. Zazwyczaj zależą one od tego, czy dany krok jest brany pod uwagę, czy chcesz być preferencyjnym pracownikiem, którego chcesz zatrudnić w ramach BIK. Zazwyczaj, jeśli program obejmuje finansowane środki pieniężne właściciela, którego chcesz prowadzić, które są co najmniej formalnymi miesięcznymi odsetkami wymaganymi przez HMRC, opłata BIK jest naliczana. Musi zostać zgłoszona w formularzu P11D i może zostać opłacona. Typy 1A Federal Confidence mogą być wypłacane.
Istnieją pewne wyjątki od tych kontroli, które mogą zapobiec nieuczciwym sytuacjom, w tym gdy bank narzuca limity opłat zalecanych swoim pracownikom, aby nie przekroczyli oni jasno określonego limitu. Nie musi to koniecznie prowadzić do BIK, ale istnieje prawdopodobieństwo, że w przypadku wystąpienia zdarzenia, przypisany strumień może zostać pobrany po opodatkowaniu od pracowników, a nie od funduszy.
Pamiętaj tylko, aby regularnie publikować jakieś dokumenty i upewnić się, że nie masz żadnych poważnych zobowiązań w zakresie pomocy. Jeśli istnieje jakiś rodzaj BIK, jest on w pełni sporządzony i opłacany na rzecz USC oraz opłacany przez PRSI. Regeneracja może wymagać złożenia w Dollars za pośrednictwem formularza L2P, który powinien być dołączony do formularza podatkowego firmy lub być umieszczony osobno.
Zarządzanie BIK
BIK to naprawdę trudny aspekt i konieczne jest zrozumienie jego znaczenia dla dostawców. Wykorzystując narzędzia cyfrowe do prowadzenia kalendarza, można wybrać między zarządzaniem doradztwem finansowym, aby pomóc dostawcom przeanalizować implikacje podatkowe związane z BIK i rozpocząć działalność. Po uzyskaniu porady możesz stworzyć gabinet stomatologiczny, w którym właściciele poczują się kochani i rozpoczną działalność z poczuciem bezpieczeństwa. Jeśli usługa oferuje podwyżkę bez BIK, a stawka jest niższa niż ORI, to z pewnością stanie się ona świadczeniem nieobjętym zwolnieniem. Może to być trudne zarówno dla personelu, jak i dla branży. Jeśli Twój ORI wzrośnie, pożyczka zostanie uznana za BIK.